هواداران تیم برتون و جانی دپ

از فرانکنوینی و سال خوب تیم برتون

 

 

فیلم اخیر تنها نامزدی اسکار را برای این کارگردان به ارمغان آورد. اینک و در تابستان امسال، فیلم "سایه‌های تاریک" از این کارگردان بر روی پرده سینماهاست و قرار است که در ماه اکتبر شاهد اکران "فرانکن‌وینی" باشیم.
"فرانکن‌وینی" همواره از پروژه‌های محبوب برتن بوده است. او 28 سال بود که به دنبال فرصتی برای ساخت یک فیلم بلند از روی آن می‌گشت. در واقع، در سال 1984 وهمان 28 سال پیش بود که برتن با فیلم کوتاه "فرانکن‌وینی" اولین قدم را برای ورود به دنیای سینما برداشت. قرار بر این است که برتن با این فیلم به ریشه‌های خود بازگردد. فیلم همانند "عروس مرده"، به طریقه استاپ موشن فیلمبرداری شده و صداپیشگان آن وینونا رایدر، کریستوفر لی، کاترین اوهارا، مارتین شورت و مارتین لاندو خواهند بود. اولی و آخری سابقه همکاری با برتن را داشته‌اند. رایدر در ادوارد دست‌قیچی و لاندو در نقش بلا لوگوسی در ادوود. تصاویری از فیلم و پشت صحنه منتشر شده که در زیر می‌بینید:
 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

سارینا جون
ساعت7:55---1 تير 1391

اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم
...
عزیزم میشه سایتم رو لینک کنی[قلب][بوسه][بوسه]
بلبرینگ اس کا اف http://skfiran.ir/
فروش کالاهای دیجیتال http://www.bestrayan.com/
کلینیک مشاوره تغذیه و تناسب اندام http://www.kazemidiet.ir/
هر سایت رو لینک کردین خبر بدین 1000 بازدید رایگان برای هرکدومشون بهتون بدم!!!!
راستی میتونی با لینکدونی رنک 2 گوگل هم تبادل لینک خودکار کنی http://www.link.mehremihan.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب